سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محصولات ویژه کودک و نوجوان جی ال ایکس در راه است

 

پدر و مادر هایی که نگران فرزندان خود هنگام استفاده از تبلت یا تلفن همراه هستند، می توانند روی محصولات آینده شرکت جی ال ایکس حساب کنند.

تفاهم نامه تولید سالیانه 500 هزار تبلت و گوشی تلفن همراه کودک و نوجوان با نام انارستان روز دوشنبه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خرمشهر امضا شد.

مدیرعامل شرکت ‘ جی ال ایکس ‘ دوشنبه در حاشیه آیین انعقاد تفاهم نامه تولید تلفن همراه و تبلت کودکان و نوجوانان با حضور ‘ محمد جواد آذری جهرمی ‘ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درمحل کارخانه ‘ جی ال ایکس’ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بر اساس این تفاهم نامه سالانه 500 هزار تلفن همراه و تبلت کودکان و نوجوانان توسط این شرکت تولید می شود.

حمید سعیدی گفت: 950 میلیارد ریال اعتبار برای این طرح در نظر گرفته شده و یک سالن از کارخانه ‘ جی ال ایکس’ برای تولید این گوشی تلفن همراه و تبلت در نظر گرفته است.
وی افزود: این تفاهم نامه امروز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بین شرکت ‘ جی ال ایکس’ در خرمشهر، شرکت انارستان ( تولید کننده محتوا و نرم افزار کودکان و نوجوانان) و همراه اول منعقد شده است.سعیدی گفت: تولید این گوشی تلفن همراه و تبلت از امروز آغاز و مقرر شده که این تولیدات به صورت اقساطی به عموم عرضه شود.

‘محمد جواد آذری جهرمی’ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دوشنبه در سفر یک روزه خود به خوزستان از مرز شلمچه و چذابه و امکانات خدمات رسانی به زائران حسینی دیدن کرد.انعقاد تفاهم نامه تولید گوشی تلفن همراه و تبلت کودکان و نوجوانان و نیز بهره برداری از پروژه سیماک ‘ سیستم یکپارچه مدیریت املاک کشور’ از برنامه های سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به خوزستان است.

از: زیست نوشت

با محصولات متنوع جی ال ایکس در فروشگاه اینترنتی زیست آشنا شوید.